ریتم آهنگ

فرمول جادویی موفقیت در بازیگری

فرمول جادویی موفقیت در بازیگری

فرمول جادویی موفقیت در بازیگری!!! وسوسه انگیز است..نه؟ یه خبر خوب داریم و یه خبر بد.خبر خوب این که این فرمول وجود دارد. اما خبر بد اینه که این فرمول به راحتی قابل انجام نیست.اما اگر به عنوان بازیگر آن را دقیق متوجه شوید، از آن پیروی کنید و تمرین کنید و بازی کنید، بدون شک خاطره انگیزترین فرمول زندگی تان خواهد شد.
آبان بعد از مدت ها تمرین و تلاش در راستای بازیگری پنچر شده… آبان معتقده توی بازیگری به اون چیزی که حقشه نرسیده.. واسه همینم رفته پیش استاد همایون… استاد همایون هم کلی باهاش صحبت کرده و فرمول جادویی موفقیت در بازیگری رو بهش آموزش داده.. براتون تهییه اش کردیم.
فرمول جادویی موفقیت در بازیگری -Acting formula
افراد جاه طلب همیشه در تلاش برای موفقیت هستند. آیا شما می خواهید یک وکیل ، کارآفرین ، رقصنده یا بازیگر باشید ، اگر به اندازه کافی جاه طلب باشید ، تا زمانی که عطش موفقیت شما برآورده نشود ، زندگی پر تحرکی خواهید داشت. باید این نکته را بدانید که بازیگری زحمت دارد.
برویم سراغ فرمول جادویی موفقیت در بازیگری:
 

S=(P+HW+T)×L
موفقیت:S=success
پشتکار:P=perseverance
کارسخت: HW=hard work
استعداد: T=talent
شانس: L=luck
شاید بپرسید: این چیه؟ این فرمول جادویی موفقیت در بازیگری شماست.حالا بیایید صحبت کنیم و فرمول را تجزیه کنیم تا درک بهتری از نحوه موفقیت خود داشته باشید.
1-پشتکار
فرمول جادویی موفقیت در بازیگری -Acting formula-perseveranceپشتکار پایه و اساس فرمول موفقیت شما خواهد بود.پشتکار باید یک کیفیت ذاتی برای هر بازیگری باشد که وارد کار نمایش می شود. بدون آن ، احتمال کمی وجود دارد که بتوانید به جایی که می خواهید باشید برسید.
واقعیت این است: برخی از شما ، بازیگران مشتاق ، در شش ماه اول در این راه به پنچر می شوید. برای برخی، ممکن است چند سال طول بکشد تا پنچر شوند. شکی نیست که این اتفاق برای همه اتفاق می افتد. شما باید برای آن آماده باشید.
در اینجا علائم متداول پنچری(یعنی افکار بد) ذکر شده است:
1- در ماه در یک جلسه تست بازیگری هم شرکت نمی کنید.
2- دیگر به دنبال نتیجه تست هایی که داده اید نیستید.
3- دیگر کسی به تست های آنلاین شما پاسخ نمی دهد.
4- شما شروع به این فکر کرده اید که نمی توانید یک بازیگر باشید.
5- شما بازخورد بدی از مردم می گیرید.
این را بدانید که شما در این موارد تنها نیستید. برای بهترین بازیگران نیز اتفاق می افتد و همه ما تجربه چنین حسی را داشته ایم. با این وجود ، شما باید درک کنید که اینجا یک میدان رقابتی است و همیشه بازیگرانی بیشتر از نیاز وجود خواهند داشت. احساس درجا زدن.این احساسی است که در همه ما بازیگران مشترک است ولی انصراف ندهید ، بدون توجه به این فکرهای مزاحم تلاش خود ادامه دهید. به آبان اعتماد کن.
می دانم که گاهی اوقات چقدر وسوسه‌انگیز است که فقط همه این رویاهای بازیگری را رها کنیم و یک شغل با درآمد خوب پیدا کنیم. ترس درونی شماست که این ها را به شما می گوید. شما باید پشتکار داشته باشید و سرسخت باشید و کارتان را انجام دهید.
یادتان باشد که : این یک ماراتن است ، نه یک دوی سرعت!!!
رهرو آن نیست که گهی تند و گهی خسته رود
رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود
فرمول جادویی موفقیت در بازیگری -Acting formula-perseverance
 


2- کار سخت
فرمول جادویی موفقیت در بازیگری -Acting formula-hard workاین مورد بسیار با اهمیت است و بارها بر روی آن تاکید شده است ، اما این بخش مهمی از فرمول جادویی موفقیت در بازیگری است و برخی شاید هنوز هم اهمیت آن را درک نکرده باشند.
سعی کنید برنامه ریزی کنید و با آمادگی کامل در تست های بازیگری زیادی شرکت کنید.در کلاس های بازیگری شرکت کنید و اگر یه شغل دارید غیر از بازیگری سعی کنید ترجیحا شغلی باشد که در راستای بازیگری شما باشد.
فیلم ببینید.در جلسات انجمن های نمایش شهر خودتان شرکت کنید و حضور فعال داشته باشید .سعی کنید کتاب های مرتبط با بازیگری را مطالعه کنید. نمایشنامه بخوانید. سعی کنید یک دفترچه داشته باشید و روند کار و کشف و شهود بازیگری خودتان را بنویسید. تمرین کنید و تمرین کنید و تمرین کنید.
این همان فداکاری هایی است که بازیگران باید انجام دهند. این همان کار سخت است.
دقت کنید که همیشه:
1- به موقع در کلاس ها و تست های بازیگری خود حاضر شوید.
2- صحنه های خود را خارج از کلاس های بازیگری تمرین کنید.
3- همه چیز را بیاموزید ، همه چیز را امتحان کنید و خود را آموزش دهید!
حرفه ای باشید و به همه افراد اطراف خود نشان دهید که می توانید این کار را انجام دهید. نشان دهید که شما در دراز مدت در کار بازیگری هستید و این هدف شما به عنوان یک بازیگر موفق است.
هیچ کس دوست ندارد با دیوانه ای پوچ و بی نظم که فقط می خواهد دیده شود، پول بگیرد و مشهور شود، کار کند. اگر شما یکی از این افراد باشید ، به احتمال زیاد شما هرگز به جایی که می خواهید نمی رسید. باید نگرش خود را نسبت به بازیگری تغییر دهید.
فرمول جادویی موفقیت در بازیگری -Acting formula-hard work
 


3- استعداد
فرمول جادویی موفقیت در بازیگری -Acting formula-talent“با استعداد ترین افراد همیشه بهترین ها هستند.” – جیمز کان
بریم سراغ موضوع چالش برانگیز استعداد. در مورد استعداد بازیگری در مقاله * استعداد بازیگری چیست؟ *به طور کامل صحبت کرده ایم.
معتقدیم که شما برای بازیگری باید استعداد داشته باشید. می توانید نشانه های استعداد بازیگری را در خودتان بررسی کنید .
در این فرمول جادویی موفقیت در بازیگری ،باید هر چهار مولفه حضور داشته باشند و اگر شما استعداد کمی در زمینه بازیگری داشته باشید باید با پشتکار فراوان و سخت کوشی این خلا را جبران کنید. به عنوان بازیگر باید آموزش مداوم داشته باشید.
به استعداد خود مثل یک گِل خام نگاه کنید. این یک پایه است برای بازیگری شما. اما حتما باید یک مجسمه ساز ، گِل خام بازیگری شما را جلا دهد تا تبدیل شود به آن چیزی که ارزش دیدن داشته باشد.
فرمول جادویی موفقیت در بازیگری -Acting formula-talent
 

4- شانس
فرمول جادویی موفقیت در بازیگری -Acting formula-luckسرانجام ، آخرین قسمت فرمول جادویی موفقیت در بازیگری، شانس نیز ضروری است. اما آیا واقعاً می توانید آن را داشته باشید؟
برخی افراد فقط خوش شانس هستند ، در حالی که برخی دیگر چنین نیستند. دوست شما که به تازگی بازیگری مقدماتی خود را آغاز کرده است ممکن است در نقش مکمل مقابل پرویز پرستویی بازی کند ، در حالی که شما با سالها تجربه هنوز در حال کار نمایشنامه های درجه دو با کارگردان های درجه سه تئاتر هستید. دلیل موفقیت دوست شما ممکن است هر یک از فاکتورهای ذکر شده در بالا باشد ، اما می تواند فقط خوش شانس باشد.
از نظر تئوری ، آنچه شما باید انجام دهید این است که پشتکار ، سخت کوشی ، استعداد شکل گرفته خود را بکار بگیرید و همه آنها را با شانس چند برابر کنید. با این حال ، من باید با شما صادق باشم: بسیار نادر است که هر چهار این مؤلفه ها با هم جمع شوند.
اما به یاد داشته باشید شما با داشتن استعداد و پشتکار و سخت کوشی، شانس خودتان را افزایش می دهید.یا بهتر است بگویم وقتی شانس در خانه شما را زد، شما باید کاملا آماده باشید.
فرمول جادویی موفقیت در بازیگری -Acting formula-luck
برای رسیدن آن لحظه مناسب عجله ای نداشته باشید. بهتر است آنقدر آماده باشید که اگر خانم  خوشگل شانس در خانه تان را زد، دعوت شما به یک کافه را حتمن قبول کند!!!
دقت داشته باشید که شانس یک توهم نیست. یک تئوری است.
گاهی اوقات شانس درد است ، و گاهی اوقات – یک نعمت است.
به عبارت دیگر
فرمول جادویی موفقیت در بازیگری این است که بدانید لحظه ای مناسب فرا خواهد رسید و شما فقط باید برای آن کاملا آماده باشید.
 


خلاصه مقاله:
S=(P+HW+T)×L این فرمول موفقیت در بازیگری است که از چهار جز تشکیل شده است:
1- پشتکار     2-کار سخت      3- استعداد      4- شانس
فرمول جادویی موفقیت در بازیگری این است که بدانید لحظه ای مناسب فرا خواهد رسید و شما فقط باید برای آن کاملا آماده باشید.

“تمامی محتوا مندرج در سایت متعلق به رسانه ریتم آهنگ می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.”